Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ


Ειμαι 47 ετών , και απο το 1995 διευθύνω την μεσαίου μεγέθους εργολητπική επιχείρηση ΔΗΜ-ΕΡ Α.Ε. Η επιδιωξη μου είναι να εφαρμόζονται πάντα οι κανόνες της ισότητας ευκαιριών που εχει θεσπίσει το δημοκρατικό μας πολίτευμα και να κυνηγιέται κάθε προσπάθεια αποφυγής των νομίμων διαδικασίων (π.χ. απευθείας αναθέσεις , αμαρτωλές μελετοκατασκευές , προσκλήσεις φίλων και κολλητών , παραλαβή χαμηλής ποιότητας εργων , ελάχιστη προσοχή στην ασφάλεια κλπ) Αυτά προσπαθώ τα τελευταια χρόνια μεσα από τον Συνδεσμο Τεχνικών εταιρειών ΣΑΤΕ και επιδιώκω να συνεχίσω μέσα και από τη συμμετοχή μου στο (ελπίζω ΑΛΛΑΓΜΈΝΟ ) ΤΕΕ. Ο χώρος των τεχνικών εργων είναι ο χωρος που ανδρώθηκα κατω από τη καθοδήγηση του πατερα μου Βασίλη Κυριακόπουλου ( ΑΜ 7073 ), μου αρέσει πολύ να εργάζομαι σε αυτόν και που επιθυμώ και τα παιδιά μου να τον αγαπήσουν και να ασχοληθούν με αυτόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου